TEXT DAN GAMBAR AKTIFKAN MYKAD


Assalamualaikum, salam sejahtera
Dapat diskaun berbelanja guna mykad anda, pengaktifan FREE, klik

http://mssp-sys.aj.my/JoinUs/JoinUs.aspx?a=iiQMjZSY9DO5Wql4ivKjCQ%3D%3D
website syarikat www.mykad.aj.my

jpn

jpn

FOKUS PINTAR A+

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

TEKNIK ULANGKAJI FOKUS PINTAR A+ KIMIA T4 DAN T5

HARGA RM50 UNTUK DAPATKAN 2 BUKU T4 DAN T5
RM30 UNTUK 1 BUKU T4 ATAU T5

HUBUNGI CIKGU ZAIFUL 
SMS/TEL/WHATSAPP 013 2864786



                                                                                                                          





















HARGA RM50 UNTUK DAPATKAN 2 BUKU T4 DAN T5
RM30 UNTUK 1 BUKU T4 ATAU T5

HUBUNGI CIKGU ZAIFUL 
SMS/TEL/WHATSAPP 013 2864786

mykadsmartshopper

MSSP 1

MSSP 1

iklan 1

iklan 1

AJ S4

AJ S4

AJ S5

AJ S5

AJ S11

AJ S11

AJ S12

AJ S12

AJ S13

AJ S13

AJ S15

AJ S15

S AJ16

S AJ16

S AJ17

S AJ17

S AJ18

S AJ18

S AJ21

S AJ21

S AJ22

S AJ22

AJ S23

AJ S23

AJ S24

AJ S24

AJ S25

AJ S25

AJ S26

AJ S26

AJ S28

AJ S28

AJ S29

AJ S29

AJ S30

AJ S30

AJ S31

AJ S31

iklan 2

iklan 2

iklan 3

iklan 3

Isnin, 16 Mac 2015

PERCUMA DOWNLOAD FOTO KATA HIKMAH DR AZIZAN DAN IRFAN KHAIRI

PERCUMA untuk menjadikan hari2 anda lebih POSITIF dan berAURA menarik, lebih BERJAYA dalam kehidupan. Bacalah kata2 positif, kata2 hikmah dan nasihat dari 2 orang pakar terkenal.

Pertama Dr Azizan Osman, pakar pemasaran ‪#‎1st‬ Asia, mentor minda kekayaan dan modal insan.

Kedua Dr Irfan Khairi, pakar perniagaan online dan pemasaran online.

PERCUMA buat anda, download di
http://Mmmworld-info.blogspot.com
atau
https://www.scribd.com/…/Koleksi-Foto-Kata-Hikmah-Dr-Azizan…

Walaupun PERCUMA, semoga berguna dan bermanfaat kepada diri anda. Aamiinn. Sebarkan kepada rakan2 FB, whatsapp, telegram, instagram. Terima kasih.


Rabu, 20 Ogos 2014

Khamis, 5 Jun 2014

AFFILIATE JUNCTION, CARI ORANG?



Antara soalan yg lawak apabila org bertanya tentang AJ..... perlu cari org ke?

Jawapan saya....
ada ke perniagaan yg x perlu cari org sebagai pelanggan?

Bukak ZOO pon kena cari MANUSIA sbgai pelanggan...
nak beli makanan kucing pun..kita kena cari org yg jual makanan kucing tu..so....?

Kami di AJ...ISTIMEWA...biasanya..kalo sebut pelanggan...pelanggan kena keluarkan sejumlah wang utk dptkan produk atau servis..

tapi pelanggan2 kami di AJ..
Pendaftaran mykad PERCUMA..tak gunakan kad tambahan lain pun..hanya gunakan mykad yg mmg kita rakyat Malaysia ada..

Pendaftaran dahlah PERCUMA...
bila BERBELANJA di kedai2 yg Berdaftar dengan projek kami..
Dengan menggunakan mykad yg ada dalam dompet tu...Pelanggan2 ni akan menikmati REBAT TUNAI..dan POINT, RM1=1point...point boleh kumpul utk REDEEM ngn barang...simple kan??

Kami hanya berikan pelanggan servis YG PERCUMA..Tiada byaran dikenakan...Keahlian anda seumur hidup..

Nak jadi pelanggan di AJ?

Hanya PM saya 5 perkara je:
1)Nama
2)No IC
3)Alamat
4)No phone
5)Email

Saya daftarkan anda PERCUMA

AUTHORIZED AFFILIATE AGENCY
CIKGU ZAIFUL
WASSUP 0132864786

TAWARAN BERBELANJA DISKAUN DENGAN MYKAD



Kenapa orang terkejar2 bila tengok shopping mall buat sale?20%, 50%, 70%...
pastinya nak berjimat sebab dapat diskaun kan? 
Tapi, tahukah anda!!!hanya dengan AKTIFKAN MYKAD/IC anda secara percuma, 
anda boleh dapat DISKAUN setiap hari!! 
Makan dapat diskaun, naik bas dapat diskaun, servis kereta dapat diskaun dan banyak lagi!!!
Wowww!!! Menarik!!! Adakah anda suka BERJIMAT & SUKA DISKAUN? 
Jika jawapannya YA maka MYKAD anda perlu saya aktifkan....FREE je pun
 WASSUP saya untuk pencerahan

AUTHORIZED AFFILIATE AGENCY
CIKGU ZAIFUL
WASSUP 0132864786

9/10 REZEKI DATANGNYA DARI HASIL PERNIAGAAN



"9/10 REZEKI DATANGNYA DARI HASIL PERNIAGAAN..."

Jika ada yang sudi membantu kita berjaya dalam perniagaan dan jika ada yang sudi membantu kita meningkatkan taraf hidup kita....
Kenapa kita takut untuk bertindak...??

Kejayaan bermula dari langkah pertama...
Tidak ada yang mustahil dalam dunia ini....

AUTHORIZED AFFILIATE AGENCY
CIKGU ZAIFUL
WASSUP 0132864786
PM

JANA PENDAPATAN, KERJA SAMBILAN AFFILIATE AGENCY, BUAT DUIT



[K.E.R.J.A]
Kenapa kita bekerja?

- untuk meneruskan kelangsungan hidup, walaupun kita x suka dengan kerja tersebut, walaupun kita terpaksa berjauhan dengan anak2 dan suami/isteri (kes posting gomen), walaupun kita benci dengan majikan yang buat kita mcm hamba dia.

Apabila kita bekerja kita akan hadapi 2 cabaran:
1) KEWANGAN- ada masa (keja ofis hour,malam free) TAPI duit tadak!
2) MASA- ada duit banyak, sebulan 5 angka, TAPI kerja macam lembu dicucuk hidung, life tadak!

Ok kita juga akan hadapi 2 situasi iaitu berbelanja untuk:
1) Keperluan 30%
2) Kehendak 70%

Kedua-dua situasi ini mewujudkan HUTANG.

HUTANG ada 2 jenis:
1) Hutang baik (asset)
2) Hutang x baik (liabiliti)

Hutang baik:
1) Pendidikan
2) Pelaburan
3) Perniagaan

Hutang x baik:
1) Trend & teknologi (ikut2 org, tengok org beli kita pun nk beli, xmau kalah)
2) Kahwin
3) Melancong
4) Modified kereta, rumah

Akibatnya,
Asset - duit bekerja untuk kita.
Liabiliti - kita TERPAKSA bekerja untuk duit dan kita akan hutang lagi, lagi dan lagi! Kita akan bekerja sampai tua!

Persoalannya, SAMPAI BILA???

"MASA DEPAN KITA DIBELI OLEH MASA SEKARANG"

saya sedia memberi khidmat nasihat mengenai perniagaan secara PERCUMA.

AUTHORIZED AFFILIATE AGENCY
CIKGU ZAIFUL
WASSUP 0132864786

AFFILIATE JUNCTION, PERCUMA AKTIFKAN MYKAD RAKYAT MALAYSIA



Pilih untuk aktifkan IC jadi kad diskaun percuma keahlian seumur hidup

ATAU

Pilih untuk menjadi ahli dan secara tak langsung menjana pendapatan dr ic dan menerima 1% komisyen dr perbelanjaan rakyat malaysia berkali2

Ambil peluang sekarang !

Atau lihat saje peluang ini berlalu sehingga nampak ia kluar kat tv

AUTHORIZED AFFILIATE AGENCY
CIKGU ZAIFUL
WASSUP 0132864786
PM